IMC-Cyprus (Hellenic /Greek) : http://ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/342/index.php
Home
IMC-Cyprus (Hellenic /Greek)

LOCAL News :: Civil and Human Rights : Local politics : Media : Right-wing politics

Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Μετά την ανακοίνωση της ΕΦΕΝ

Από την ανακοίνωση που δημοσίευσε η ΕΦΕΝ στις εδώ σελίδες γιά το επισόδειο στην Αγγλική Σχολή, προκύπτουν διάφορα που πιστεύουμε έχουν σημασία γιά όλους μας.

Προκύπτουν θέματα δεοντολογίας, ιδεολογίας και δράσης που αφορούν άμεσα τις οργανώσεις και άτομα εντός και εκτός του ανατρεπτικού~εναλλακτικού χώρου, αλλά και τα μέσα έκφρασης και τους θεσμούς του κατεστημένου.

Προκύπτουν:

Υπευθυνότητα
Ασχέτως του ότι διαφωνούμε (κάθετα) με την ιδεολογία της ΕΦΕΝ πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η ηγεσία της έδειξε υπευθυνότητα γιά το περιστατικό που ουδεμία άλλη από τις εμπλεκόμενες παρατάξεις ή εφημερίδες έδειξαν. Η ανακοίνωση της λέει: "Οι τραμπουκισμοί δεν έχουν χώρο στην Ε.Φ.Ε.Ν και τέτοια φαινόμενα δεν έχουν γίνει ξανά και θα παταχθούν. "
Ψάξαμε σε όλες τις εφημερίδες εκείνων των ημερών (και τις ηλεκτρονικές τους εκδόσεις) αλλά δεν βρήκαμε να την έχει δημοσιεύσει ολογράφως καμμιά. Μόνο επιλεγμένα αποσπάσματα, παραφράσεις και διαστρεβλωμένες εκδοχές.

Το σύστημα κατέχει μιά θαυμάσια μηχανή που παράγει αποδοπομπιαίους τράγους και εξιλαστήρια θύματα ώστε να διασώζονται οι πραγματικοί ένοχοι. Εμείς συνεχίζουμε να απαιτούμε τιμωρία των συγκεκριμένων νέων που επιτέθηκαν στους ΤουρκοΚύπριους συμπολίτες μας αλλά απαιτούμε πιό έντονα να δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα των ερευνών γιά τους πραγματικούς ηθικούς αυτουργούς - ποιοί παρέσυραν τη νεολαία στις αηδείς ασχήμιες; Σίγουρα η ηγεσία της ΕΦΕΝ άνκαι ιδεολογικά τελεί σε πλάνη, επιδεικνύει μιά ευθιξία και υπευθυνότητα γιά το θέμα που μέχρι τώρα δεν βρήκε ισάξια ανταπόκριση από τους κατεστημένους θεσμούς, τις παρατάξεις, τα κόμματα, οργανώσεις και μέσα έκφρασης του κατεστημένου.

- Ακούσατε να απολογείται η εφημερίδα που αναμόχλευσε τα εθνικιστικά πάθη με ψευδής ειδήσεις πρίν από την επίθεση;
- Ακούσατε να μιλά ευθέως, καθαρά, η Αστυνομία Κύπρου γιά την ανάμειξη πρακτόρων της Ασφάλειας Αθηνών και κάποιων "δικών τους" στην Κύπρο που ελέγχουν και διοικούν τους προβοκάτορες με το πρόσχημα της "διείσδυσης σε εξτρεμιστικές ομάδες γιά συλλογή πληροφοριών";
- Ακούσατε να μιλά ευθέως η Αστυνομία Κύπρου γιά την ανάμειξη κάποιων Μητροπόλεων και της Αρχιεπισκοπής στην οικονομική και ιδεολογική υποστήριξη και στελέχωση κάποιων από τις εμπλεκόμενες ομάδες;
- Ακούσατε να μιλά ευθέως η Αστυνομία Κύπρου και να ονομάζει τους υπόπτους και υπεύθυνους γιά την ανάμειξη κάποιων "παραγόντων" συγκεκριμένου αθλητικού σωματείου και φασιστικών ομάδων τραμπούκων που έχουν εμπλακεί στα γεγονότα;

Τίποτε. Πλήρης απόκρυψη των υπευθύνων, ενώ προβάλλεται συστηματικά από τα Μέσα η ενοχοποίηση των πολιτικά αφελών και συγχισμένων νέων εντός και πέριξ της ΕΦΕΝ. Έφτασαν όπως φαίνεται στο βαθμό να λεν ψέμματα και να διασκευάζουν την αλήθεια όπως θέλουν χωρίς να δίνουν λόγο σε κανένα.

Γιατί δεν δημοσιεύτηκε και προβλήθηκε πλατειά η ανακοίνωση της ΕΦΕΝ;


Να τεθεί εκτός νόμου;
Δεδομένης της ανακοίνωσης της ΕΦΕΝ, προκύπτει άτοπος η απαίτηση να τεθεί εκτός νόμου (να κηρυκτεί παράνομη) η ομάδα. Οι πράξεις των τραμπούκων και κουκουλοφόρων είναι ήδη παράνομες, μάλιστα δε έχει δημοσιευτεί ότι η Εισαγγελία της Αστυνομίας διερευνά και την προσαγωγή τους με κατηγορίες γιά το έγκλημα εκτός από εκείνες που είναι συνηθισμένες (επίθεση, κλπ), με επιπλέον επιπρόσθετες κατηγορίες γιά παρανομίες που δεν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί δικαστικά στην Κύπρο όπως τη ρατσιστική αναμόχλευση παθών και τη διασάλευση των ειρηνικών σχέσεων των κοινοτήτων.

Βρίσκουμε πολύ ενθαρρυντική την συγκεκριμένη εξέλιξη, αν τελικά πραγματοποιηθεί βέβαια. (Δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο δίπολο Εισαγγελία~Δικαστήρια. Έχουμε δεί αρκετές αποδείξεις εντός και εκτός Δικαστηρίων που μας αναγκάζουν να δυσπιστούμε.)

Η απαίτηση όμως να τεθεί εκτός νόμου η ΕΦΕΝ είναι άκρως προβληματική. Οι στόχοι και μεθόδοι της δεν είναι παράνομοι - μάλιστα δε η ηγεσία τους η ίδια λέει θα πατάξει τέτοια παραπτώματα και δηλώνει πως οι ξυλοδαρμοί και η βία "δεν χαρακτηρίζει την Ε.Φ.Ε.Ν."

Η στοιχειοθέτηση και απόδειξη της ιδιότητας μέλους σε μιά παράνομη οργάνωση είναι σχεδόν αδύνατη σε Δικαστήριο. Η ποινικοποίηση συναντήσεων όπου συζητείται η προετοιμασία εγκλήματος έχει ήδη επιτευχθεί. Είναι ήδη παράνομη διότι αποτελεί συνωμοσία: διώκεται και είναι τιμωρητέα με βαρειές ποινές. Ενώ η ποινικοποίηση της συμμετοχής σε συναντήσεις μιάς ομάδας όπου συζητούνται και ανταλλάζονται ιδέες, αισθήματα και σκέψεις, καθώς και η ποινικοποίηση δοσολοψίας με "γνωστά μέλη" μιάς ομάδας είναι πανεύκολη αλλά αποτελεί κατάφορη παραβίαση του Συντάγματος σε ότι αφορά την προστασία της ατομικής ελευθερίας.

Η προσπάθεια/απαίτηση να τεθεί εκτός νόμου η ΕΦΕΝ, αν υλοποιηθεί:
- θα οδηγήσει μόνο στην ποινικοποίηση της ιδεολογίας της, με αποτέλεσμα να ενδυναμωθεί αφού θα καλλιεργείται κρυφά, καταζητούμενη και απηγορευμένη. Τα μέλη και υποστηρικτές της δεν θα μπορούν να μετέχουν στην ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών και σκέψης με την ευρύτερη ανοικτή κοινωνία ώστε ίσως να αναθεωρήσουν και ωριμάσουν πολιτικά,
και,
- θα οδηγήσει στην φθορά των Συνταγματικών ελευθεριών της Έκφρασης, Συνάθροισης, Λατρείας, κλπ. Αυτή η φθορά του Συντάγματος αναμφισβήτητα θα χρησιμοποιηθεί γιά να κτυπηθεί πιό έντονα η ανατρεπτική~εναλλακτική κοινότητα αντί οι συγχισμένοι νέοι που τώρα παρασύρονται από καταχθόνιες και επιτήδειες δυνάμεις.

Υπάρχουν ήδη πολλά νομικά και δικαστικά μέτρα και νομοθεσίες που μπορούν να κτυπήσουν με ευχέρεια και με διακριτικότητα πολύ αποτελεσματικά τον υποβόσκοντα ρατσισμό/εθνικισμό όλων των αποχρώσεων στην Κύπρο (συμπεριλαμβανομένων και του Κυπριο-εθνικισμού και ανθελληνισμού) - άν υπάρχει η βούληση. Ας τεθούν σε εφαρμογή χωρίς υπεκφυγές και μανούβρες από την πολιτική ηγεσία του τόπου. Δεν χρειάζεται να εφευρεθούν νέες νομοθεσίες - μακάρι να εφαρμοστούν οι ισχύουσες!

Αγώνας γιά την Ένωση;
Στην αντιδιαδήλωση της 15ης Νοεμβρίου φέτος στη Λευκωσία, η παράταξη της ΕΦΕΝ πρωτοστάτησε στο να βροντοφωνάξουν μες τους δρόμους μεγάλοι αριθμοί μαθητών το σύνθημα "Ελλάς, Κύπρος, Ένωσις". Με την αναβίωση του συνθήματος (έχουν περάσει δεκαετίες να δονήσουν τέτοιες λέξεις τους δημόσιους χώρους) αμέσως τίθεται ενώπιον της ανατρεπτικής~εναλλακτικής κοινότητας και κάθε πολιτικοποιημένου ατόμου και παράταξης, η ευθύνη να ξαναζυγιστούν κάποια πράματα.

Σαφώς ορισμένα πράματα δεν πεθαίνουν. Σαφώς παρατηρούμε μιά αναβίωση ενός αυθόρμητου υγιούς πατριωτισμού ανάμεικτου με τις πιό αρρωστημένες εκδοχές ρατσισμού/φασισμού. Το πρόβλημα μας είναι - όπως λέει και ο Μάρξ - αν στην επαναδιαδραμάτηση και την επανάληψη της Ιστορίας τα πράματα θα βιώνονται ως "απλή επανάληψη, ή ως φάρσα;"

Ο ευγενής αγώνας γιά την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα έδωσε έμπνευση σε αγωνιστές να βαδίσουν στην αγχόνη τραγουδώντας, αλλά έδωσε επίσης ευκαιρίες και σε αχρείους καιροσκόπους να ανέλθουν πατώντας επί πτωμάτων συναγωνιστών και φίλων. Επίσης, έδωσε ευκαρίες σε επώνυμους και ισχυρούς να καταπροδώσουν τον αγώνα γιά προσωπικό τους όφελος σε μιά μέθη με την εξουσία (ποιός ξεχνά το "Νενικήκαμεν" του Μακάριου στη Φανερωμένη, η τους "ένδοξους εθνοσωτήρες" χουντικούς των Αθηνών που με φόνους, βασανιστήρια και βυζαντινισμούς έκαμαν το παν να εκμεταλλευτούν την ενωτική παράταξη;) με αποτέλεσμα να συνεχίζεται μιά διαχρονική εκμετάλλευση εκείνου του συνθήματος που οδηγεί τον πυρήνα του ευγενούς πόθου γιά την Ένωση σε μιά διαρκή κατολίσθηση προς τον βόθρο.

Η ποινικοποίηση και βίαιη πάταξη του συνθήματος στην περίοδο από το 1965 ως το 1974 και ο παντελής αφορισμός και εξουδετέρωση του από το '74 ως σήμερα, αντί να οδηγεί στην πολιτική ωρίμανση και στην υπέρβαση, στην αναθεώρηση της ποιότητας του ενωτικού μηνύματος, οδηγεί στο αντίθετο: στην επανάληψη της ιστορίας σαν θλιβερή και επικίνδυνη φάρσα.

Υπάρχει η Λύση ("και είναι κατεχόμενη"), καθώς και εφικτή επίλυση του προβλήματος στο ιδεολογικό και πολιτικό πεδίο, αλλά δυστυχώς σπάνια ασχολούνται οι οργανώσεις του "χώρου" μας με το να αρθρώσουν λόγο επί του θέματος - αφού παραμένει ταμπού. Ας το ψηλαφήσουμε λοιπόν:

Ο αγώνας γιά την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα έφερε εκατοντάδες αγωνιστές και συνειδητούς πατριώτες στον ευρύτερο αγώνα γιά την Ένωση όλων λαών της Γής, προς τον αγώνα γιά την κατάργηση των συνόρων που χωρίζουν τους ανθρώπους, την ανατροπή των αυταρχικών Κρατών και Κυβερνήσεων που καλλιεργούν τα μίση και την αντικατάσταση των με σχήματα λαϊκής εξουσίας ~ άμεσης δημοκρατίας, και την κατάργηση των στρατών που ορίζουν ένοπλα τα τεχνητά σύνορα ανάμεσα στους λαούς μας. Ο αγώνας τούτος γιά την Ένωση πάντων των λαών, ο Σοσιαλιστικός Διεθνισμός που βασίζεται στην ενότητα όλων των ανθρώπων και κυρίως στην ενότητα της τάξης των απανταχού εργαζομένων ανθρώπων ενάντια στο ιδιωτικό, κρατικό και εκκλησιαστικό κεφάλαιο, επίσης βασίζεται στο ίδιο ακριβώς σύνθημα που τροφοδότησε τον τοπικό αγώνα γιά την απελευθέρωση της πατρίδα μας: "Εν τη ενώση η ισχύς".

Δεν είναι τυχαίο το ότι μόλις εκδηλώθηκε η κήρυξη του παράνομου κατοχικού κράτος στην Κύπρο (πριν γεννηθούν τα μέλη της ΕΦΕΝ) η κήρυξη καταδικάστηκε αμέσως από περισσότερες των πενήντα ενόπλων επαναστατικών οργανώσεων στην Τουρκία. Ο Διεθνισμός ώθησε τους Τούρκους συντρόφους να κτυπούν το τότε καθεστώς δικτατορίας στην Τουρκία όχι μόνο γιά τους δικούς τους λόγους, αλλά και εκ μέρους μας. Σκεφτήτε το. {Και επίσης ας σκεφτούμε τι ακριβώς σημαίνει το ότι σήμερα υπάρχουν ελληνόγλωσσοι Κύπριοι "διεθνιστές" που επιμένουν πως πρέπει να νομιμοποιηθεί το κατοχικό Κράτος - να η βίωση της Ιστορίας αρχικά ώς Ιστορία και στην μετέπειτα επανάληψη ως φάρσα. Ισχύει γιά όλες τις παρατάξεις.}

Η εφαρμογή του "ενωτικού" προσανατολισμού την σήμερον ημέρα στις πολιτικές πραγματικότητες απαιτεί θάρρος και ευκρίνεια - και επιβάλλει το ερώτημα προς όλους που αυτοπροσδιορίζονται ως ενωτικοί: διεκδικείτε μόνο μιά διοικητική πράξη που απλώς θα αλλάξει την κυβερνητική μορφή διοίκησης της Κύπρου και μετάθεση της έδρας του Κράτους στην Αθήνα; Η πάει πιό βαθειά η ένωση που ζητάτε;

Μπορεί να υπάρξει αληθινή ένωση μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας ή μεταξύ οποιωνδήποτε άλλων λαών ενόσω η τάξη διεθνών και ντόπιων αρχόντων του Κεφαλαίου χρησιμοποιεί τις κερδοσκοπικές Εταιρείες και το Κράτος γιά τα ιδιωτικά τους συμφέροντα και μέσα από εμπλοκές, δολοπλοκίες, διαπλοκές αντλεί εκμετάλλευση του καρπού της παραγωγικής εργασίας - αυτής καθ' εαυτήν της ύπαρξης! - των απλών ανθρώπων της καθημερινής ζωής; Εμείς λέμε όχι. Δεν μπορεί να υπάρξει.

Χωρίς ενεργό εμπλοκή και δράση μες στο ρουν της ιστορίας που περνά μέσα από τους αγώνες γιά το Σοσιαλισμό, Κομμουνισμό, Αναρχισμό, Αυτονομία, Φεμινισμό, Οικολογία, μιά τέτοια εκδοχή της ενωτικής παράταξης γίνεται μόνο μιά καρικατούρα που προσβάλλει το ήθος και το μεγαλείο των αγωνιστών του παρελθόντος. Και δυστυχώς διατηρεί μιά νοσηρούσα ενωτική παράταξη σαν εφεδρία, διαθέσιμη γιά τις δυνάμεις - κρυφές και φανερές - του ιδιωτικού, εκκλησιαστικού και κρατικού κεφαλαίου, διαθέσιμη γιά τις καταχθόνιες δυνάμεις των τοπικών και διεθνών αρχόντων να την εκμεταλλεύονται και να την επιστρατεύουν γιά τις όποιες ανώμαλες και εκφυλισμένες επιχειρήσεις των.

Υπενθυμίζουμε (πράματα που σήμερα ακούωνται "κουφά") πως κάποτε, στις δεκαετίες του 1930-40 ο αγώνας γιά την Ένωση των ΤουρκοΚυπρίων και ΕλληνοΚυπρίων ήταν ένας και αυτός με τον αγώνα γιά την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, και μεγάλο μέρος του τελούσε υπό την ηγεσία του Κομμουνιστικού Κόμματος Κύπρου και του ΑΚΕΛ με θεσμοθετημένη τη διεθνιστική συνεργασία με τους συντρόφους σε Ελλάδα και Τουρκία. Τότε, επί Πλουτή Σέρβα (και πρίν πουληθεί το κόμμα από αυταρχικούς καιροσκόπους ηγέτες και παραδωθεί ολοκληρωτικά στον σταλινισμό), εγίνονταν μάλιστα προετοιμασίες και διαπραγματεύσεις με τον ΕΛΑΣ γιά να ανακηρυκτεί η Ένωση με το που θα επισημοποιείτο η επικείμενη νίκη της Σοσιαλιστικής Επανάστασης στην Ελλάδα τη δεκαετία του '40. Η πράξη είχε σχεδόν ολοκληρωθεί και κόντεψε να υλοποιηθεί σε διάφορες φάσεις - η πιό κοντινή ήταν όταν "παρά τρίχα" εμποδίστηκε η τελική νίκη με την στρατιωτική εισβολή της Μεγάλης Βρεττανίας στην Ελλάδα και την εγκατάσταση μιάς Κυβέρνησης ανδρείκελων. Ήταν σε εκείνη την περίοδο που μέχρι και ο Εζεκίας Παπαϊωάννου είχε πεί το περίφημο "Ένωση και μόνον Ένωση" - όλα τούτα ήταν πολιτικώς εφικτά διότι τα κύριο στοιχεία, Σοσιαλισμός και Διεθνισμός, ήταν διάχυτα στις κινητοποιήσεις γιά την ένωση.

Προσκαλούμε τα μέλη, την ηγεσία και τους οπαδούς της ΕΦΕΝ και των άλλων αναχρονιστών "ενωτικών" να αναθεωρήσουν τον προσανατολισμό τους. Χωρίς την συνειδητή καλλιέργεια της συλλογικότητας των Ομοίων και την ένοπλη αυτονόμηση γυναικών της αρχαίας Σπάρτης, χωρίς τη δημοκρατική παράδοση της Αθήνας και χωρίς την πνευματική και πολιτική έμπνευση της Εκκλησίας του Δήμου, χωρίς το σεβασμό προς τη λατρεία του Έρωτα και του θείου Λόγου τι είδους ελληνικές καταβολές πά' να κτίσετε με την ένωση που ζητάτε;

Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός
Ο κατάπτυστος Δικέφαλος αετός που εμφανίζεται στο ένσημο της ΕΦΕΝ δεν είναι τυχαίος. Ο αετός φορεί την Αυτοκρατορική κορώνα και κρατά σπαθί - ενώ η προσποίηση πως τάχα είναι "χριστιανική" η Αυτοκρατορία ανατρέπεται από το απλό δίδαγμα του Ιησού που έλεγε μόνον "όστις θέλει πίσω μου ελθείν." Η Βυζαντινοί όμως επέβαλαν και επιβάλλουν ακόμα τη θρησκεία τους με το σπαθί και με την Κρατική δύναμη του έτσιθελω.

Ακόμα μέχρι σήμερα, η ψευδο-χριστιανική εκκλησία επιβάλλει παράνομα τον αναγκαστικό εκκλησιασμό στα παιδιά του σχολείου και την νηπιακή βάπτιση σε κατάφορη παραβίαση των ανθρωπίνων και συνταγματικών δικαιωμάτων των ανυπεράσπιστων παιδιών.

Αλλά κορώνα; Κορώνα; Ακόμα και το στράτευμα στην Κύπρο, που χρησιμοποιεί τον Δικέφαλο στα σύμβολα του, είχε την ευθιξία να αφαιρέσει την κορώνα της Μοναρχίας από τα ένσημα του. Η ΕΦΕΝ τι ζητά; Να αναβιώσει το Βυζάντιο; Ας ψάξει να δεί την ιστορία γιά το πως χειρίστηκε τον Ελληνισμό το Βυζάντιο.

Ορθοδοξία και Βυζάντιον ήταν και παραμένουν οι χειρότεροι εχθροί του Έλληνισμού. Δείτε στις παραδίπλα σελίδες δημοσίευμα με τις από άμβωνος επίσημες κατάρες και ανάθεμα που εκτοξεύει η εκκλησία κάθε χρόνο την Κυριακή της Ορθοδοξίας εναντίον των Ελλήνων. Δεν είναι "απλώς λόγια" το τρισανάθεμα των παπάδων γιά τον ελληνισμό - δείτε την πορεία της μες' στην σύγχρονη πραγματικότητα και διά μέσου των αιώνων γιά να αντιληφθείτε το πως έχει καταστρέψει το κάθε τι ελληνικό που η ΕΦΕΝ λέει πως αγαπά.

Γιά την Κυριακή της Ορθοδοξίας - εδώ:
ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/338/index.php
και:
ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/337/index.php

Επίσης, οι "φωτισμένοι" τρεις ιεράρχες δείχνουν καθαρά τα φώτα τους σε σχέση με τον ελληνισμό, εδώ:
"Έλληνες Εθνικοί
για την επιστροφή του Έλληνα Ανθρώπου"
ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/340/index.php

Κρυπτοδικέφαλη
Μας ανησυχεί η ιδεολογική σχέση της ΕΦΕΝ με την "Αυτοκέφαλη" (κρυπτοδικέφαλη) εκκλησία της Κύπρου. Ακόμα χειρότερα, μας ανησυχεί η οικονομική/ οργανωτική τους σχέση, και ιδιαίτερα με την Διαχειριστική Επιτροπή της Φανερωμένης στο κέντρο της Λευκωσίας (ποιός θα πάρει την πολιτική ευθύνη γιά τη σημαία με το Δικέφαλο στο σχολείο της Φανερωμένης, την ίδια σημαία απέναντι στον περίβολο της εκκλησίας, και το πανώ της ΕΦΕΝ στον ίδιο περίβολο σε κτίριο της εκκλησίας;)

Επίσης μας ανησυχεί με τον ίδιο τρόπο και πολύ πιό έντονα η σχέση του νύν νέου αρχιεπισκόπου και πρώην μητροπολίτη Πάφου με την οργάνωση νεολαίας "Σταυραετοί". Οι έφηβοι και νεαροί ενήλικες Σταυραετοί που εδράζονται κυρίως στην Πάφο κάμνουν τα πάντα εκτός 'που το να φέρουν όπλα: ντύνονται στρατιωτικά, μετέχουν σε ασκήσεις και παρελάσεις, κατέχουν ημιεπίσημη θέση σε κοινωνικές εκδηλώσεις ως "ένστολο σώμα". Είχαμε προσωπικές επαφές μαζί τους. Τα παιδιά στην Πάφο, λόγω απόστασης από την Πράσινη Γραμμή και λόγω αποχής από αληθινούς αγώνες γιά τα κοινωνικά δίκαια, είναι ακόμα πιό αφελή γιά τις πολιτικές πραγματικότητες - "αφελή" με την καλή έννοια. Τα πλείστα μέλη έχουν μιά αγνότητα και χάρη που αφοπλίζει. Το οποίον καθιστά τους "Σταυραετούς" ακόμα πιό επιρρεπείς στην παραπλάνηση από επιτήδειους σε πολιτικές πράξεις με πιθανώς καταστροφικά αποτελέσματα.


Παραδιοίκηση - επιχειρήσεις υπό "άλλη σημαία"
H ανακοίνωση της ΕΦΕΝ αναδεικνύει πως το φαινόμενο της παραδιοίκησης (hijacking) επιστρέφει στην Κύπρο. Μας ανησυχεί ιδιαίτερα.

Υπενθυμίζουμε πως η παραδιοίκηση ή λαθροδιοίκηση, δηλαδή η υπεξαίρεση της ιεραρχίας μιάς οργάνωσης ή κινήματος από αγνώστους είναι μιά από τις "βαθειές" τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην πολιτική από πράκτορες του παρασκήνιου γιά να εκτελούνται δράσεις υπό "άλλη σημαία". Είναι εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδος γιά επιχειρήσεις αποσταθεροποίησης μιάς κοινωνίας (πχ. Χιλή 1970-73), ανάφλεξης εμφυλίων συγκρούσεων (Λίβανος, τώρα!), και τέλεια μέθοδος γιά έντεχνες προβοκάτσιες.

Στην προκείμενη περίπτωση, τα λεγόμενα της ηγεσίας της ΕΦΕΝ (τους πιστεύουμε) δείχνουν πως μες το συγχισμένο και σχεδόν άρρωστο ιδεολογικό οργανωτικό κλίμα της παράταξης τους, μέλη και υποστηρικτές της ΕΦΕΝ οδηγήθηκαν από επιτήδειους να πιστεύουν ότι λαμβάνουν μέρος σε δράση της οργάνωσης τους. (Το ίδιο ακριβώς συνέβη στα πρόσφατα χρόνια σε κάποιους κύκλους που αυτοταπελλώθηκαν ως αναρχικές παρατάξεις και πυρήνες στην Πάφο, Λεμεσό και Λευκωσία που στελεχώθηκαν και περιβάλλοντο με αγνούς καλούς ανθρώπους. Μες' το συγχισμένο και σχεδόν άρρωστο ιδεολογικό οργανωτικό κλίμα παρεσύροντο σε "επιχειρήσεις" και "κατόπτευση γιά επιχειρήσεις" που καθοδηγούνταν χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες από άγνωστους και από κάποιους γνωστούς με "ενδιαφέρουσες" διασυνδέσεις μέσω Αθηνών - ευτυχώς που δεν θρηνήσαμε θύματα.)

Το περιστατικό απόπειρας φόνου του Βάσου Λυσσαρίδη κατά το οποίον σκοτώθηκε ο ποιητής Δώρος Λοίζου, γιά όσους θυμούνται την εποχή, ήταν μιά τέτοια επιχείρηση. Μιά συμπραξία φονιάδων και χουντικών πρακτόρων είχαν συμφωνήσει με κάποιους κύκλους της αρχιεπισκοπής και της Προεδρικής Φρουράς να ξεκάμουν τον Λυσσαρίδη γιά δικούς τους προσωπικούς και πολιτικούς σκοπούς. Μες' το κλίμα της τότε εποχής ήταν πανεύκολο να κουρδίσουν την πανηλίθια ηγεσία της αριστεράς να φωνάζει πως "φταίν οι ενωτικοί, φταίει η Εοκα β'" - όπως φωνάζουν και γιά την ΕΦΕΝ σήμερα, και να συγκαλυφτούν έτσι οι πραγματικοί φονιάδες καθώς και οι ηθικοί αυτουργοί από το σύστημα. Επιχειρήσεις "υπό άλλη σημαία" είναι τεράστιας σημασίας στις πολιτικές συγκρούσεις.

Υπενθυμίζουμε τον φόνο του ήρωα Διεθνιστή και πατριώτη Θεόφιλου Γεωργιάδη το 1994. Ακόμα μιά επιχείρηση "υπό άλλη σημαία". Αμέσως, από την πρώτη ώρα μετά τον φόνο ωρύοντο τα σοφά τα Μέσα και τα φερέφωνα του Κράτους πως τον σκότωσαν "Τούρκοι πράκτορες". Αργότερα, ο ισχυρισμός έγινε πως τον σκότωσαν "πράκτορες των Τούρκων". Τα επόμενα δύο χρόνια ακολούθησαν μερικοί πρωτοφανείς και εντυπωσιακοί σε εκτέλεση φόνοι ελληνοκυπρίων που είχαν αντιμαχίες ή/και διασυνδέσεις με κυκλώματα οργανωμένου εγκλήματος που "πρόσκειντο" σε κάποιες Αστυνομικές διοικήσεις - ήταν εμφανές πως οι φόνοι αφορούσαν "ξεκαθάρισμα" κάποιας εκκρεμότητας. Και στο τέλος της σειράς φόνων, με ανακοίνωση του τότε πρόεδρου Κληρίδη επιβεβαιώθηκε πως οι φόνοι ήταν όντως ο απόηχος της δολοφονίας του Θεόφιλου και το κλείσιμο του κύκλου, ζωγραφίζοντας έτσι ξεκάθαρα το πόρισμα: οι δράστες του φόνου ήταν ελληνοκύπριοι, είχαν συνένοχους μέσα σε διάφορους κύκλους του οργανωμένου εγκλήματος και ίσως κάποιων διεφθαρμένων Αξιωματικών της Αστυνομίας, και τελικά όλα τα στόματα που είχαν κάτι να πούν γιά την υπόθεση έκλεισαν. Επεβλήθη ...σιωπή τάφου. Οι ηθικοί αυτουργοί όμως ουδέποτε ονομάστηκαν (ίδε πολιτική συμπραξία ηγεσίας ψευδο-σοσιαλιστών και πολιτικού κατεστημένου εις Κύπρο και Άγκυρα με υπηρεσίες της τότε ανελισσόμενης Πλανηταρχίας).

Η ηγεσία της ΕΦΕΝ ας συνετιστεί. Ακόμα πιό πολύ μας καίει το να συνετιστεί η εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα και τα άτομα -οργανώσεις που πολιτικοποιούνται στον προοδευτικό χώρο της ανεξάρτητης/ αυτόνομης αριστεράς. Το παιγνίδι των συγκρούσεων είναι πολύπλοκο, και το πεδίο επί του οποίου γίνοντοι οι κινήσεις ακόμα πιό πολύπλοκο - η πολιτική χαρτογράφηση του πεδίου είναι δύσκολη εργασία, και η ανάγνωση του χάρτη τόσο δύσβατη όσο είναι μιά αποκωδικοποίηση Αποκρυφιστικής διατριβής. Σε κάθε τετραγωνίδιο του χάρτη (όπου τυχόν υπάρχουν τετραγωνίδια, αν δεν έχουν μεταποιηθεί σε τρίγωνα) η ανάγνωση και αναγνώριση εδάφους εκπλήσσει, αφού τα σύμβολα επί του χάρτου πότε σημαίνουν άλφα, πότε σημαίνουν βήτα, πότε δηλούν την ύπαρξη και πότε την ανυπαρξία της άλφα ή βήτα πολιτικής πραγματικότητας.

Αν θέλει η ηγεσία της ΕΦΕΝ να συνεχίσει εκεί που μπήκε μες' στο παιγνίδι και τη δυναμική των παρατάξεων και της άσκησης πολιτικής ισχύος, ας ψάξει να 'βρει όλες τις προσωπικές διασυνδέσεις όλων των μελών της:
κάπου στην άκρη, μακρυά από την δημόσια εικόνα του κέντρου της παράταξης της, αλλά πολύ κοντά στο οργανωτικό κέντρο θα 'βρει πολύ ικανούς πράκτορες με διασυνδέσεις σε Αστυνομικές διοικήσεις Αθηνών και Λευκωσίας και κυκλώματα μικρο-απατεώνων και μικρο-παραβάτες, όπως και κάποιους με λεφτά και επίρρεια μέσα σε συγκεκριμένο αθλητικό σωματείο, πίσω από τα οποία κρύβονται εκείνοι που υποκίνησαν τη δράση των μελών της στην επίθεση εναντίον της Αγγλικής Σχολής.

Η Αστυνομία Κύπρου γνωρίζει τις πλείστες λεπτομέρειες αλλά ήδη φαίνεται πως δεν πρόκειται να κινηθεί. Ας οπλιστεί λοιπόν η ανατρεπτική~εναλλακτική κοινότητα με γνώση (και με ό,τι άλλο αρμόζει), και ας κινηθούν όσοι της ΕΦΕΝ ακόμα διαθέτουν μυαλό και δεν τους έχουν τυφλώσει το λιβάνι και τα "τρισάκις ανάθεμα στους Έλληνες" που εκτοξεύει η εκκλησία τους, να ξεριζώσουμε τις επιδράσεις των διάφορων σκοτεινών δυνάμεων από τις κοινότητες μας.

Χειραγώγηση, Λογοκρισία, Αποσιώπηση - και μιά σωστή Συντακτική απόφαση!
Η άρνηση δημοσίευσης του πλήρους κειμένου της ΕΦΕΝ στα Μέσα και τις εφημερίδες δεν είναι τυχαία. Μας ανησυχεί.

Σημειώνουμε πως υπάρχει και ένα δεύτερο γράμμα από την ΕΦΕΝ που δείχνει μέσα από την γνήσια αφέλεια και απειρία που μόνον άδολα πλάσματα νέα στην πολιτική μπορούν να έχουν, πως τους χειρίστηκε η εφημερίδα Πολίτης. Διαφαίνεται πως υπήρχε εξ αρχής συνειδητή προσπάθεια από τη Σύνταξη της εφημερίδας Πολίτης να ζωγραφίση την οργάνωση ως τους "ηθικούς αυτουργούς". Ντροπή. Σαφώς, η κίνηση εξυπηρετεί την ανάγκη του κατεστημένου και του συστήματος να βρεθεί εξιλαστήριο θύμα, αντί να αντιμετωπιστούν οι αληθινές πηγές της ανωμαλίας (κάποιες Μητροπόλεις, η Αρχιεπισκοπή, φασιστόμουτρα που τροφοδοτούνται πέριξ και εντός των φιλάθλων του ΑΠΟΕΛ και κύκλοι προβοκάτορων που ελέγχονται από τουλάχιστον δύο κρατικές υπηρεσίες σε Λευκωσία και Αθήνα.)

Σε γράμμα του ο Ηλίας Σπύρου, ιδρυτικό στέλεχος και πρώην πρόεδρος της οργάνωσης, κακίζει τον δημοσιογράφο κο Καλατζή (τον οποίο η Σύνταξη προβάλλει ως πρωτοστατούντα στο "ελεύθερο ρεπορτάζ" του Πολίτη) όχι μόνο γιά το ότι απέκρυψε αυτά που έκδοσε η ΕΦΕΝ, αλλά και γιά άλλα ζουμερά που όπως φαίνεται προέκυψαν μεταξύ τους. Ο κος Καλατζής φέρεται να έχει βάλει τις φωνές στο τηλέφωνο με το γνωστό κυπραίϊκο "ξέρεις ποιός είμαι εγώ;" και το "εν να σε σάσω" (μας έχουν αναφέρει και άλλοι αυτήν τη εικόνα έπαρσης). Επίσης, δύο μικρά αποσπάσματα δείχνουν κι άλλα περίεργα του τοπίου:

Από ανακοίνωση της ΕΦΕΝ:
"...λέγοντας «εθνική δράση», δεν εννοούμε ξυλοδαρμούς και βία, κάτι που σίγουρα δεν χαρακτηρίζει την Ε.Φ.Ε.Ν."

Γιά τον κο Καλατζή, από τον Ηλία Σπύρου :
"Το αν «ήσασταν πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ» (νεολαία Νέας Δημοκρατίας) και αν «ήσασταν στους RANGERS και δίνατε ξύλο» δε με αφορά και θα έπρεπε να ντρέπεστε να επαίρεστε για το γεγονός ότι «ανήκατε σε ομάδες κρούσης» όπως με στόμφο μου τονίσατε. Δε θέλω να μακρηγορήσω για την τηλεφωνική μας επικοινωνία και ούτε να αναφερθώ στις βωμολοχίες που εκτοξεύσατε σοκάροντας αυτούς που σας άκουγαν."

Αυτά μιλούν από μόνα τους. Δείτε τα στη σελίδα
www.efenet.org/

Υπάρχει καθαρά ενορχηστρωμένη συνωμοσία. Αφ' ενός μιά επιχείρηση "υπό άλλην σημαία" κτυπά ΤουρκοΚύπριους μαθητές στην Αγγλική Σχολή μέσω λαθροδιοίκησης/παραδιοίκησης στελεχών και υποστηρικτών της ΕΦΕΝ, άφ' εταίρου μιά σαθρή νοοτροπία στα μέσα έκφρασης του κατεστημένου επιμένει να παραποιεί την αλήθεια με αποτέλεσμα μέσω της προβολής εξιλαστήριων θυμάτων να γίνεται συγκάλυψη των ηθικών αυτουργών, και να γίνεται εκμαίευση/εκμετάλλευση του περιστατικού γιά αλλότριους σκοπούς (αποσταθεροποίηση του ήδη συγχισμένου εσωτερικού μετώπου στο νότο).

Στο συγκεκριμένο περιστατικό οι Συντάξεις των εφημερίδων και μέσων έκφρασης του κατεστημένου έδωσαν χώρο να δημοσιευτούν οι δηλώσεις και ανακοινώσεις όλων των φορέων, οργανώσεων και κομμάτων, οι πλείστες των οποίων όλοι γνωρίζουμε ότι τελούν υπό την ηγεσία υποκριτών και καιροσκόπων. Δεν έδωσαν όμως προβολή στις τοποθετήσεις και δηλώσεις της ίδιας της ΕΦΕΝ που ήταν άμεσα ενδιαφερόμενη στην σύγκρουση και στον απόηχο που διεσπάρει διάπλατα με το περιστατικό. Γιατί τόση πονηρία; Ποιούς εξυπηρετεί;

Μας ενοχλεί η αντιδεοντολογική στάση της Σημερινής που δεν έδωσε ουσιαστική απολογία γιά την ευθύνη της στην αναμόχλευση ρατσιστικού πάθους με τις ψευδείς δημοσιεύσεις γιά την Αγγλική Σχολή και την παραποίηση της αλήθειας πριν το περιστατικό.

Μας ενοχλεί η "πολιτική ανάλυση" του τύπου ταινίας επιστημονικής φαντασίας "Β' ποιότητας" που δημοσίευσε η Χαραυγή, σύμφωνα με την οποία γιά τα γενονότα φταίν οι "κουκουλοφόροι της ΕΟΚΑ" και "ο Γρίβας".
ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/319/index.php

Η συμμαχία του κόμματος της Χαραυγής με την εκκλησιαστική παράταξη του Κύκκου την "εμποδίζει" (τάχα) να αποδώσει δυναμικά τις ευθύνες που πρέπει στην εκκλησία γιά την σχέση της με ρατσιστικές εξάρσεις, και να αγωνιστεί ανοικτά γιά το διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους. Ενώ μιά αληθινά Σοσιαλιστική προσέγγιση, αντί να προσπαθεί να καλλιεργήσει τη διχόνοια στο λαό μας με την επαναφορά του φαντάσματος του Γρίβα, θα έπρεπε να καταπιαστεί με τα ουσιώδη του πως επιστρατεύονται και προσκολλούνται άτομα σε ρατσιστικές/φασιστικές ομάδες δράσης. Ήδη από τον καιρό του Μαρξ είχαν τοποθετηθεί τα θεμέλια γιά μιά τέτοια ανάλυση με βάση τον Επιστημονικό Σοσιαλισμό (αναφορά σε "λούμπεν"), πάνω στα οποία ανέγειρε και ακόμα καλύτερη προσέγγιση ο ιατρός και επιστήμων Βίλχελμ Ράϊχ κατά την δεκαετία του 1930 όταν ο φασισμός έδειξε μαζικά το πρόσωπο του στην πολιτική ζωή. Παραπέμπουμε σε μιά εναλλακτική~ανατρεπτική προσέγγιση, εδώ:
"Ο Κ. μια γροθιά στο στομάχι μου"
ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/316
και
"Κυπριο - Τάλιμπαν"
ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/307/index.php
και εδώ
ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/318/index.php

Αποκαλύψεις στην εφημερίδα Ποντίκι της Κύπρου μιλούν γιά συμμετοχή αξιωματούχου του κατοχικού/ παράνομου Υπουργείου Εξωτερικών στην οργάνωση γονέων στην Αγγλική Σχολή, πράμα που συσχετίζεται με την "αξιοποίηση" του περιστατικού από όχι μονο εθνικιστικές παρατάξεις στο βορρά, αλλά και από "προοδευτικούς" κύκλους του ψευδο-σοσιαλιστικού κόμματος που κυβερνά εν ονόματι του στρατού κατοχής. Επίσης, σύμφωνα με το Ποντίκι, διατηρείται στην Αγγλική Σχολή με ανοχή της Διεύθυνσης δωμάτιο με εθνικιστικά σύμβολα της γενοκτονίας των λαών της Μικράς Ασίας (φωτογραφία του Κεμάλ Ατατούρκ). Επίσης, σύμφωνα με το Ποντίκι, γίνονται εκεί σεμινάρια "επαναπροσέγγισης" τύπου Χάρβαρντ όπου δίδεται έμφαση στην "ψυχολογική" διάσταση των κοινοτήτων και αποφεύγονται αναφορές στην εισβολή/κατοχή ως το κύριο πρόβλημα στην Κύπρο, και όπου προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο Μακάριος Δρουσιώτης όπου παρουσιάζει θέματα ως "ιστορικός". Αυτοί οι παράγοντες που σαφώς είναι προσανατολισμένοι στην καλλιέργεια περαιτέρω εχθρότητας μεταξύ των κοινοτήτων επαυξάνουν το ρατσισμό και την διάσταση μεταξύ των λαών μας - τα μέσα του κατεστημένου αγρόν ηγόρασαν γιά τις πολιτικές ευθύνες της Διοίκησης της Αγγλικής Σχολής γιά το περιστατικό και τις ευθύνες του Προεδρικού (στο οποίον υπάγεται η Σχολή, αντί να υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας).

Μας ενθουσιάζει και μας ενθαρρύνει το γεγονός ότι μία εφημερίδα (μία και μόνη, δυστυχώς, αλλά έστω) έδωσε την ορθή διάσταση και παρουσίασε τα γεγονότα όπως ακριβώς έπρεπε χωρίς εκμετάλλευση, χωρίς παραποίηση, με την ορθή διάσταση και με προβολή του μόνου στοιχείου που έχει σημασία και γιά τους λαούς μας και γιά την πορεία προς ειρήνη και συμφιλίωση:
Η τουρκόγλωσση εφημερίδα Αφρίκα αμέσως δημοσίευσε την είδηση γιά την επίθεση στην Αγγλική Σχολή λέγοντας πως "ΕλληνοΚύπριοι και ΤουρκοΚύπριοι μαζί", απώθησαν την επίθεση των ρατσιστών κουκουλοφόρων. Αγκαλιάζουμε και χειροκροτούμε την υπευθυνότητα της Σύνταξης της Αφρίκα γιά την πιό σωστή και μετρημένη στάση. Ακόμα μιά εμπνευσμένη εφαρμογή του "Εν τη ενώση η ισχύς".

Ελευθερία έκφρασης του λόγου και της σκέψης
Τελικά μόνον η Ενδο~Μήδεια/ Cyprus IndyMedia θα δημοσιεύει τα "δύσκολα", τα ανεπιθύμητα και λογοκριμένα κείμενα και πληροφορίες; Τι θα γίνει με την ελευθερία λόγου και έκφρασης στον τόπο μας;

Θα έπρεπε να ντρέπονται οι Συντάξεις των εφημερίδων και μέσων έκφρασης του κατεστημένου που μόνο στις εδώ σελίδες υπάρχει ελευθερία του λόγου και κάποια αφοσίωση στην εξακριβώσιμη πραγματικότητα. Ενώ έχουν την άνεση και οικονομική ευχέρεια να δημοσιεύσουν τα πάντα, το περιστατικό με την Αγγλική Σχολή και την ΕΦΕΝ έδειξε πως σχεδόν όλες ανεξαιρέτως οι φωνές που ενσαρκώνουν τα όργανα έκφρασης του ιδιωτικού και κρατικού κεφαλαίου υπηρετούν διάφορους σκοπούς που ούτε καν τους αρθρώνουν ή τους παραδέχονται.

Προσβλέπουμε σε καλύτερες μέρες.

Σόλων Αντάρτης και Πέτρος Ευδόκας
Μέλη της Ενδο~Μήδεια/ Cyprus IndyMedia



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 

Add a new comment
Title
Author
  Create a new account
Text Format

Comment

Anti-spam Enter the following number into the box:
To add more detailed comments, or to upload files, see the full comment form.

Comments

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

San melos ths efen, simfonw me polla apo ta pio pano. fisika diafonoume sthn ideologia, alla auto pou egine htan apistefto. Mathame apo tis efhmerides oti eimastan mplegmenoi...
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Poly swstoi! Adelfia mas osoi agwnizonte gia tin eleu8eria!.. Tourkoi, Ellines, Amerikanoi...oloi!
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Kai ego simfono me arketa apo ta pio pano parolo pou anamfisvitita oi grammes stes opies kinoumaste ine entelos diaforetikes kai elpizo na minoun paralliles etsi oste na min er8oume se diamaxi afou exoume koinous kai pantodinamous ex8rous.

Oplo mas i Aytonomia kai i Eley8eria
Tora an kapia ili8ia meloi tis parataksis mas (E.F.E.N) epraksan me tetio panili8io tropo stin aggliki sxoli i prataksi den ef8inete. Opos kai na exoun omos ta pragmata. Auta ta ''meloi'' exoun IDI diagrafi kai den prokite na exoun OPIA dipote sxesi me tin E.F.E.N sto mellon.
Oso gia tin 8riskia gia tin opia pisteyoume kai kapia stixia tis ideologias mas p.x Enosi pou profanos den sas aresoun , to mono pou exo na po ine oti san eleu8era atoma exoume ka8e dikaioma na ta pisteuoyme kai esis san ipostiriktes tis eleu8erias ofilete na ta sevastite opos prepi na ine sevasti i eleu8eri apopsi kai ekfrasi opioudipote italios den tirate afta pou lete.

Proin Ipsilova8mo melos E.F.E.N Lefkosias
AYTONOMA MATHITIKA ELEY8ERA
 

Νομίζω να ξανασκεφτούμεν

Εδώ τούτοι (δηλαδή οι αρθρογράφοι) μπορεί να μήν καταλαβαίνουν τη σημασία της Ορθοδοξίας, αλλά όπως είπαν και οι άλλοι της παράταξης μας, αυτά πιστεύουμε εμείς και αν πράγματι είσαστε ταγμένοι στην ελευθερία να το αποδείξετε σεβόμενοι την Πίστη μας.
Αλλά γιά το θέμα της Ένωσης έχω σκέψεις που αφορούν την προσέγγιση που έχουμε και εμείς, και οι αρθρογράφοι.

Και εγώ ανατρίχιασα όταν άκουσα τις φωνές μας στο δρόμο στη διαδήλωση, ήξερα τι έλεα, φυσικά, φωνάζαμε "Ελλάς, Κύπρος, Ένωσις" το άκουα και ήταν σαν να το άκουα από αλλού, από μιά άλλη διάσταση όπου σύγκλιναν ιστορία και πραγματικότητα μες την ίδια εκείνη τη στιγμή και χύθηκαν μες το παρόν Δυνάμεις και Οντότητες - περνούσαν μέσα από τα σώματα μας, δονώντας τον αέρα και εμάς μαζί.

Διάβασα τρείς φορές το άρθρο και δεν νομίζω πως έχω λάθος, τούτοι που τα 'γράψαν εδώ που εσείς νομίζετε "διαφωνούν" μαζί μας γιά την Ένωση δονούνται με κάτι πολύ παρόμοιο. Οι καρδιές των ανθρώπων που κινούνται στον αγώνα γιά την ελευθερία έχουν παρόμοιους κτύπους. Τούτοι μιλούν γιά μιά Ένωση πλατύτερη - τι διαφωνία έχουμε μαζί τους ή με την πλατύτερη της έννοια; Και η δική μας η Πλατυτέρα (των Ουρανών), δεν είναι και πολύ διαφορετική, μόνο οι έννοιες και περιγραφές, οι λέξεις, μπορεί να ακούωνται διαφορετικές με τις εποχές αλλά οι ποιότητες - τα Θεία - παραμένουν αιώνιες.

Γιατί να μην τα μιλούμε ανάμεσα μας πιό συχνά τούτα;

Μ.
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Είναι το αίσθημα της ελευθερίας, η δόνηση της ενότητας και συλλογικότητας. Αυτό δηλαδή που αφερέσαν από τον τρόπο ζωής μας οι εξουσιαστές και γενικά το καπιταλιστικό σύστημα που σκοτώνει τα ενστικτά μας.
Οι δικές σας ιδέες είναι περισσότερο τοπικές και εθνικές, η εναλλακτική κοινότητα πιστεύω βλέπει πιο παγκόσμια και δρα ανάλογα, το γνωστό "σκεύτου παγκόσμια - δράσε τοπικά". Δεν έχει σημασία, και μεις αγαπάμε αυτό τον τόπο όπως και οποιονδήποτε τόπο που έχει περάσει από το μυαλό και την καρδιά μας. Θα μπορούσα να πω ότι αγαπάμε αυτό τον τόπο περισσότερο από την πλειοψηφία του νησιού γιατί πολεμάμε μέσα σ'αυτην, γι'αυτην και για όλους και όλες!
Τα media, οι πολιτικοί, οι καπιταλιστές, οι εθνικιστές είναι που θέλουν να υπάρχει μίσος μεταξύ μας. Να μην πέσουμε σε οποιανδήποτε παγίδα.
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

ta paidia pou grapsan to arthro anikoun kapou? p.x aristera deksia anarxika..?
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

ena sxoleio gia to misos pou kirieuei tin klisti gia mena koinwnia tis kiprou enantia stous tourkous. perasmeni tetarti ipirxe ekdilosi katadikazwntas tin fasistiki ntropiastiki isvoli sin aggliki sxoli. imoun paron. ipirxan peripou 25 atoma. apantiste mu sto epomeno erwtima. posous tha ixe an itan ekdilosi kata twn tourkwn? anarxikos.
 

Γαμώ τον αστικό αντιακελισμό σου Σόλωνα και Πέτρο

an gia sas o kathe malakas ethnikistis tou synthimatos "o exthros tou exthrou mou einai filos mou" einai, i quote,"megalos diethnistis patriwtis", tote pate ta kala. Vevaia o kyrios evdokas kai o "antartis"(mi xesw), en emporousan na kratithoun, ws kai se tetoio arthro, na min ta valoun me to akel. Fainetai kati tous thymizei to akel pou tous vasanizei. O ploutis servas itan opportounistas o opoias kai swsta diagrafike. Vlepete, ena komma opws to akel exei a3ies kai diadikasies kai exei ton tropo tou na xeirizetai ta eswterika tou themata kai na apovallei aytous pou vazoun tous eaytous tous panw apo to syllogiko symferon. Enen opws tis kwlo-omadoules sas pou pate na stisetai kai xaloun meta pou mia evdomada gia proswpikous logous.
 

Γονιδιακός Σοσιαλισμός

"Η ηγεσία του κόμματος έχει εγκαταλείψει από πολύ καιρό τον Επιστημονικό Σοσιαλισμό. Δυστυχώς. Γιατί η κοινωνία μας θα ήταν πολύ πιό μπροστά αν η ηγεσία του κόμματος διατηρούσε τη γνώση και την αφοσιώση στον Επιστημονικό Σοσιαλισμό.

Τον πούλησαν όμως, γιά να γραφτούν πρώτοι και καλύτεροι στα δευτέρια των οπαδών του σταλινικού ερυθροφασισμού, και μετά (όταν δυστυχώς και τα λίγα καλά που κέρδισε η επανάσταση με τόσες θυσίες και αίμα τα οποία μπόρεσε και διατήρησε η Σοβιετική Ενωση χάθηκαν), ξαναπούλησαν τον Επιστημονικό Σοσιαλισμό γιά να γραφτούν οι πρώτοι και καλύτεροι στα δευτέρια του "Υπαρκτού Καπιταλισμού", με ένα κράμα ιδεολογίας και πρακτικής που μόνο ανατριχίλα εμπνέει (και ψήφους σωρηδόν, φυσικά).
Τον πούλησαν όμως, γιά να γραφτούν πρώτοι και καλύτεροι στα δευτέρια των οπαδών του σταλινικού ερυθροφασισμού, και μετά (όταν δυστυχώς και τα λίγα καλά που κέρδισε η επανάσταση με τόσες θυσίες και αίμα τα οποία μπόρεσε και διατήρησε η Σοβιετική Ενωση χάθηκαν), ξαναπούλησαν τον Επιστημονικό Σοσιαλισμό γιά να γραφτούν οι πρώτοι και καλύτεροι στα δευτέρια του "Υπαρκτού Καπιταλισμού", με ένα κράμα ιδεολογίας και πρακτικής που μόνο ανατριχίλα εμπνέει (και ψήφους σωρηδόν, φυσικά).":

ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/45/index.php
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Nai ama yparxei to xrima oloi enwmenoi einai mipws kai xasoun kana mis8o tous! To akel exei apodei3ei tin ypokrisia tou. Den exoume autapates san kapoia kommatoskyla. Afiste ton amerikaniko strato na kanei kai edw vaseis mipws kai sas xrimatodotisi kana mcdonalds! Etsi 8axoun oloi oi politikoi sas na trwne kana big-mac tin imera, 8a tous kanei kalo min to skeuteste! I kypros einai akoma apoikia, kai apo ton aggliko strato kai apo ton tourkiko, kai apo ton elliniko-kypriako!
Pisw roufianoi - empros syntrofoi!
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΣΥΦΕΡΤΟΣ ΠΑΝΥΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ. ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ,ΣΤΟΧΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ Ο ΕΘΝΟΤΥΠΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΕΓΚΟΜΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΕΝ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΕΝ. ΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΙ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΣΤΟ ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟ.ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΤΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ. ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΚΤΡΕΦΟΥΜΕ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ;; ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΩΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΩΝ ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΕΝ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ.ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΦΕΙΑ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΓΚΡΟΥΠΑΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΦΕΝ
 

ti ilithio kai gelio arthro...

exete edw mia 3ekathara ratsistiki, swvinistiki organwsi me diasyndeseis me ti xrysi aygi, kai oxi mono tous yperaspizeste san agnous kai afeleis neous, alla kanete ton kopo me 3 selides, na antiparavalete epixeirimata. Ftou kai ntropoi sas, anideoi! Fysika o anagnwstis mathainei oti gia tin epithesi den ftaei i EFEN(ma to theo, einai mono xamena kai afeleis paidia) alla to AKEL(!). Diladi, ola peristrefontai sto pws tha ftai3oume to AKEL. Egine to pathos tis zwis mas. Mia ilithia proseggisi pou thymizei ekeini tou stalin prin to ´33, otan o megalyteros exthos den itan o fasismos, alla o "sosial-fasismos"(sosialdimokratia). Kat´ekei mas pate kai seis, solwna kai wannabe antarti.Pote tha stamatisete na katigorate to komma tou laou? ENOTITA TWRA-ENANTIA STO FASISMO-APAGOREFSI EFEN, XRYSIS AYGIS KAI OLWN TWN NEOFASISTIKWN ORGANWSEWN TWRA!
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

APAGOREUSI OLWN TWN KOMMATWN PSEYDOELEYTHERIAKWN (KAI MI) E3OUSIASTWN TWRA!! ZHTW OI ELEFTHERES AYTOORGANOMENES KOINOTITES OLIS TIS GIS! ALLILEGGYI STIN OAXAKA KAI SE OSOUS E3EGIRONTAI!
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

SKATA NA FAEI I EFEN,SKATA NA FAEI I XRYSH AUGH KAI SKATA NA FAEI O LEFTAKIAS O... POU ITAN O EGKEFALOS TIS OLIS IDEAS TIS EPITHESIS...
EKSEGERTHITE ENANTIA SE KATHE IDOS FASISMOU!!

KATW TA KRATH KAI OI STRATOI
PATRIDA MAS OLI I GH
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

I xrysi augi kai i efen einai mikres omadoules pou den xreiazete na asxoloumaste mazi tous idiaitera. I riza tou kakou einai to kapitalistiko systima, kai i e3ousia! Autoi pou pezoune tous trampoukous den einai para arrostimena myala! To kratos einai xiliades fores pio zimiodes apoti i xrysi augi!
Exoun katadikasei kai skotwsei syntrofous kai polla alla atoma swmatika kai 4yxika!

Kykloforane mpatsoi, dikastes, 4yxiatroi, epixeirimaties, politiki, papades! To kapitalistiko systima katastrefei tin gi! To fysiko mas perivallon exei katastrafei! Liwnoun oi pagoi!8a liwsoume kai meis!!! kai 8a epikentrwnomaste twra se kamia 20ria trampoukous pou 8eloun mia enwsi pou oute oi idioi den 3eroun pia apotelesmata 8a eixe auti i pws 8eloun na tin efarmosoun..ennoeite kamia anoxi stous fasistes!
Ennoeite na min tous afinoume peri8oria otan vgainoun ektos oria, alla ws ekei!

To 8ema einai na katastre4oume tin riza tou kakou alliws tipota den ginete kai aplos gyrizoume sto idio simeio. Na ginei kati gia to ekpaideutiko systima kai tin e3ousia kai oxi gia tin efen kai tin xrysi augi...

Sauto diaferoume apo tin efen kai tis loipes omades pou aplos piastikan apo pragmata pou mas exoun pei toses fores sta sxoleia.. Na polemame auta pou mas katastrefoun!

Syntrofika!!

STON KOSMO TWN AFENTIKWN EIMASTE OLOI 3ENOI!!
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

To be GOVERNED is to be watched, inspected, spied upon, directed, law-driven, numbered, regulated, enrolled, indoctrinated, preached at, controlled, checked, estimated, valued, censured, commanded, by creatures who have neither the right nor the wisdom nor the virtue to do so. To be GOVERNED is to be at every operation, at every transaction noted, registered, counted, taxed, stamped, measured, numbered, assessed, licensed, authorized, admonished, prevented, forbidden, reformed, corrected, punished. It is, under pretext of public utility, and in the name of the general interest, to be place[d] under contribution, drilled, fleeced, exploited, monopolized, extorted from, squeezed, hoaxed, robbed; then, at the slightest resistance, the first word of complaint, to be repressed, fined, vilified, harassed, hunted down, abused, clubbed, disarmed, bound, choked, imprisoned, judged, condemned, shot, deported, sacrificed, sold, betrayed; and to crown all, mocked, ridiculed, derided, outraged, dishonored. That is government; that is its justice; that is its morality
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΦΕΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

O KATHENAS MPOREI NA PISTEUEI OTI SKATA THELEI ARKEI NA MIN ENOXLEI KANENA ME TA PISTEUW TOU. AYTI EINAI I ELEUTHERIA. I SIZITISI KAI O DIALOGOS OPWS LEI O FILOS PIO PANW EINAI O KALITEROS TROPOS GIA TO LISIMO PROVLIMATWN.
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Ektos kai an stin ske4i enos aptwn 2 epikratei to misos i i ekmetalleusi. Den mporeis na kaneis dialogo me atoma pou den einai ygeies skeptomena.
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Akrivos opos ta leis . . .
Na sas po kati, giati den stamatate na vlepete fantasmata mia zoi ?
Den katalavate akoma oti i istoria stin aggliki sxoli itan ena panourgo sxedio gia eksontosi tis E.F.E.N ? Apo oti exo katalavi diavazontas to athro gia tin E.F.E.N o Antartis kai o Eudokas kati exoun katalavi apo tin pikri ali8ia pou krivete piso apo tin aggliki sxoli
Imoun stelexos tis E.F.E.N Lefkosias mexri prin 1 mina.Gnorizo kala ta gegonota giati imoun kai ego stin aggliki sxoli . . . Ola itan sxediasmena
alloi ta kanonisan kai alloi trexoun sta dikastiria kai dioxtikan apo tin parataksi tous.
KATALAVETE PLEON OTI IPARXI MIA PRAGMATIKA TELIA MIXANI SIONISTON/MASONON/KAPITALISTON/POLITIKON POU ELEXI OPOS OLES TIS XORES KAI TIN KIPRO
Ti akel kai ti disi ? ti edek ti diko ? oloi autoi vrazoun sto idio kazani
oloi KAPITALISTES, OLOI SINERGATES STIS IDIES MASONISTIKES ETERIES
Oso gia tous ethnikistes . . . osa anafera pio pano ta misoun kai autoi opos kai esis
MAS EXOUN KAI TROGOMASTE ENO AFTOI INE SE PALATIA, MAS POULOUN KAI KANOUN OTI THELOUN
SAS PROKALO NA ISXORISETE MISTIKA STIN E.F.E.N KAI NA DITE AN IMASTE ''PARAKLADI TIS XRISIS AYGIS''(stamatiste autes tis pi**es pleon)
NA DITE AN IMASTE FASISTES I NEONAZOI
LOGIA AVASIMA AKOUGONTAI XILIADES KA8E MERA
AYTOI POU EXOUN NA POUN GIA TIN E.F.E.N AS MILOUN ME APODIKSIS.
AYTONOMA - MATHITIKA - ELEFTHERA
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

Lete auta pou lete re "efenites" alla atomo pou protostatise sta gegonota tis agglikis sxolis vriskete akoma anamesa sas. Min to pezete kai poly a8woi kapou 8a koutsouflisete.
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

συγχαρητηρια παιδια για το αρθρο.. πολυ σωστή προσέγγιση του θέματος.. επιτελους καπιοι να καταλαβουν πως η ιδεολογία που έχει η εφεν και ο εφαεφπ και η σωστή αναρχία, δηλαδή αυτοδιάθεση όλων των "πατριδων" στους λαούς τους και μετέπειτα διεθνισμός, που απ'οτι φαίνεται είστε εκφραστές της, έχουν πάρα πολλά κοινά και κοινούς εχθρούς.
συνεχίστε τον αγώνα σας παράλληλα με μας, χάρηκα που είδα αυτό το άρθρο έστω και πολύ αργά και περισσότερο που υπάρχουν ανθρώποι σαν εσάς.. μπράβο..
 

Re: Ορθοδοξία, Μοναρχισμός, Βυζαντινισμός, Χειραγώγηση, Λογοκρισία και Αποσιώπηση

ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΣ
 

Views

Account Login

Information Library

www.indymedia.org

africa
ambazonia
nigeria
south africa

canada
alberta
hamilton
maritimes
montreal
ontario
ottawa
quebec
thunder bay
vancouver
victoria
windsor

east asia
japan
taiwan

europe
andorra
athens
austria
barcelona
belgium
belgrade
bristol
cyprus
estrecho / madiaq
euskal herria
galiza
germany
hungary
ireland
istanbul
italy
lille
madrid
nantes
netherlands
nice
norway
paris
poland
portugal
prague
russia
sweden
switzerland
thessaloniki
united kingdom
west vlaanderen

latin america
argentina
bolivia
brasil
chiapas
chile
colombia
ecuador
mexico
peru
puerto rico
qollasuyu
rosario
sonora
tijuana
uruguay

oceania
adelaide
aotearoa
brisbane
jakarta
melbourne
perth
sydney

south asia
india
mumbai

united states
arizona
arkansas
atlanta
austin
baltimore
boston
buffalo
chicago
cleveland
danbury, ct
dc
hawaii
houston
idaho
ithaca
la
madison
maine
michigan
milwaukee
minneapolis/st. paul
new jersey
new mexico
new orleans
north carolina
north texas
ny capital
nyc
oklahoma
philadelphia
pittsburgh
portland
richmond
rochester
rocky mountain
rogue valley
san diego
san francisco bay area
santa cruz, ca
seattle
st louis
tallahassee-red hills
tennessee
urbana-champaign
utah
vermont
western mass

west asia
beirut
israel
palestine

[process]
discussion
fbi/legal updates
indymedia faq
mailing lists
process & imc docs
tech
volunteer

[projects]
climate
print
radio
satellite tv
video

This site made manifest by dadaIMC software